موزیکساز

کد #۱۰* همراه اول

کد #۱۰* (سامانه جامع خدمات روی درگاه USSD)

کلیه مشترکین همراه اول می­ توانند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به سامانه جامع خدمات،به کلیه خدمات و طرح­های همراه اول دسترسی یابند. برای اتصال به این سامانه تنها کافی است مشترکین #۱۰* را بر روی گوشی­ های خود شماره ­گیری کنند.

در این بخش از سایت شارژ شو به معرفی کد #۱۰* (سامانه جامع خدمات روی درگاه USSD)همراه اول  پرداخته اییم

امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

مزایای سامانه USSD همراه اول:

 ·     کار با این سامانه بسیار ساده است و مشترکین پس از اتصال به سامانه تنها کافی است از داخل منوی ارائه شده گزینه ­ی مورد نظر را انتخاب کنند.

·    مشترکین می ­توانند در یک نگاه کلیه خدمات و طرح­های همراه اول را ببینند. به این ترتیب، همچنین مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد #۱۰* به کلیه خدمات و طرح­ها دسترسی خواهند داشت.

·    مشترکین با هر نوع گوشی می­توانند به این سامانه اتصال یابند. بعبارت دیگر بر خلاف سامانه های دیگر ( مانند SMS) استفاده از این سامانه وابستگی به نوع تلفن همراه و زبان نوشتاری آن ندارد.

·     استفاده از این سامانه رایگان است.

·   مشترکین برای دسترسی به سطوح جلوتر نیازی به مرور کلیه سطوح قبلی ندارند و می­ توانند با استفاده از کدهای میانبر مستقیما به بخش مورد نظر دسترسی یابند.

 

 

۱۰#*

 

 

برای خرید شارژ کلیک کنید

خرید شارژ

خرید شارژ همراه اول

کد #۱۰*

۹۵/۰۹/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مرسانا مرسانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی