مرکز تماس خدماتی همراه اول به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول می باشد.
در این بخش از سایت شارژ شو به معرفی سرویس 9990 همراه اول پرداخته اییم
امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.
- ۱- پاسخگویی تلفنی (شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ برای تماس با تلفن ثابت):
این مرکز به منظور ارائه خدمات مطلوب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بوده و انواع خدمات ذیل توسط کارشناسان پاسخگو و یا از طریق سامانه تلفنی (IVR) ارائه می گردد:
-
ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
-
پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
-
اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
-
اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
-
راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
-
اعلام نشانی و شماره تلفن ادارات و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت،دفاتر ارتباطی و ICT) تمام نقاط کشور
-
راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های جاری
-
فروش انواع Device های اینترنت همراه
-
نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
-
فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک
-
دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
-
قطع و وصل پیامکهای انبوه تبلیغاتی
…
همچنین IVR دو زبانه (فارسی و انگلیسی) مرکز تماس همراه اول خدماتی به شرح ذیل را به مشترکین محترم ارائه می نماید:
-
خدمات مالی (دریافت و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، انتقال شارژ، اطلاع از تعرفه ها، تقسیط و …)
-
دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویسهای ویژه (GPRS، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و …)
-
دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر کدپستی، تغییر رمز عبور)
-
اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته ها و اعلام مشکلات
-
شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات
-
ثبت سیم کارت مفقودی
-
امکان شارژ TOP UP (مستقیم)
-
خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)
…
- ۲-پست الکترونیکی:
-
مشترکین محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات همراه اول به آدرس پست الکترونیکی (۹۹۹۰@mci.ir) ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.
-
۳-دورنگار
دورنگار مرکز تماس همراه اول به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ آماده دریافت نقطه نظرات مشتریان محترم می باشد.
- ۴-چت آنلاین
این خدمت برای مشترکین محترم که به سامانه “همراه من” به آدرس (my.mci.ir) مراجعه می نمایند در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات خواهد بود.