موزیکساز

متن و دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام تنهایی

Mehdi Ahmadvand – Tanham Nazar

دانلود آهنگ زیبا و فوق العاده شنیدنی مهدی احمدوند بنام تنهام نزار

آهنگ و تنظیم : مهدی احمدوند

 

مهدی احمدوند

دانلود در ادامه مطلب


 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام تنهایی

آهنگ با کیفیت 128 MP3 : حجم 4.32 مگابایت

» دانلود آهنگ تنهام نزار «

 

 

متن آهنگ مهدی احمدوند تنهام نذار

 

خیلی دلم گرفته ، از این همه جدایی
گذشت قدیما حالا ، من کجا تو کجایی
خیلی گرفتس حالم ، همش دلم میگیره
اونقد قدم میزنم ، تا نفسم بگیره
هر جا میرم به فکرتم ، فکرت برا دلم بسه
میخوام همش صدات کنم ، اسمت برام مقدسه
میمیرم ولم کنی ، بری فراموشم کنی
با بی کسیو انتظار ، منو هم آغوشم کنی
بی من نرو تنهام نذار ، بی کسیمو یادم نیار
واسه تو داره جون میده ، این دله تنگ و بی قرار
بی تو هوای ایتن اتاق ، همیشه سرد و ساکته
دل پیش چشمای تو و ، پیش نگاه پاکته

 

 

 

آموزش دانلود : روی لینک های بالا کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید

در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید



سئو


تنهایی

دانلود آهنگ جدید

مهدی احمدوند

۹۵/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مرسانا مرسانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی